lördag 20 januari 2007

En jävel vid mitt öra.

Argh!!! Vad tog det? En timme? Två? Skit också! Skulle stängt av datorn efter jag skrivit förra inlägget! Jag visste det...."Råkade" istället lägga i en platta. Som jag hört skulle vara bra. Man läser ju liksom andras listor också. Och jag såg att den fanns på de flestas. Musikbyrån, dagensskiva.com, Sydsvenskan....Så jag lyssnade. Och fastnade. Och nynnade. Och börja känna paniken.."jaja, första spåret är ju kanon men nästa kan ju inte....jo min själ...men va fan...tredje då? Mmmmmm....underbart" och så vidare. Har alltså redan hittat en skiva som nog skulle varit med på listan den med. Panik! Jag orkar inte längre - jag är sönderstressad! Men jag gör det enkelt. Man kan ju lika gärna ha 6 plattor på listan som 5? Jadå, det funkar. Annonserar alltså härmed ett tillägg: Midlake - The trials of Van Occupanther.

Inga kommentarer: