fredag 8 december 2006

Space Oddity.

Jaha. Vilket antiklimax! Ingen rymdresa denna gång heller. Så nära men ändå så långt ifrån. Stackars, stackars Christer. Där låg man halvdöd i soffan för att kunna vara med i Christers stora dag. Rymdastronauten som aldrig varit i rymden. Men icke. Klockan slutade ticka ner och stannade på 5 minuter. Boarding i typ flera timmar. Men sen. Flight cancelled. Anledningen? För låga moln. Jahapp. Konstigt det där....att en rymdfärja inte ska kunna ta sig igenom lite moln? Jaja, jag vet, det är mer komplicerat än så. Nästa försök blir tydligen natten till söndag. Jag kommer att stötta dig då med Christer! Tills dess kan du trösta dig med The Killers. Jag vet inte varför jag tänkte på dig när jag hörde dessa rader från låten Bling (Confessions of a King):

I feel my vision slipping in and out of focus
But I'm pushing on for that horizon
I'm pushing on
Now I've got the blowing wind against my face.

Inga kommentarer: