söndag 24 december 2006

Blandband is the shit.

Har precis gjort klart en bonusjulklapp till min bror. Ett klassiskt blandband. Alltså, det är ju en cd vá, men det är liksom inte lika nostalgihippt att bränna en cd som att trycka rec+play på kassettbandspelaren. Men känslan är densamma. Absolute Laika Vol. I/Brother edition. Snart under en julgran nära dig.

I natt drömde jag att jag träffade Christer (Fuglesang alltså) direkt efter hans hemkomst till jorden. Det var konstigt för under de 12 dagarna i rymden hade han åldrats och blivit en gammal man. Men under samtalets gång så återgick han sakta men säkert till sitt forna jag....Jag undrar verkligen varför jag är så förbannat faschinerad över den här rymdresan? Känns nästan nördigt. Så jag lämnar det för denna gången.
Återstår bara en sak då - God Jul!!

Rubriken tillägnar jag min numera f.d. arbetskamrat.
May your kö rest in peace.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blandband är bästa!

Funkar TH*ss?

//P

Laika sa...

Det gor det sakert Pedro!
Fast har pa Solarieoarna ar Thess ett minne blott!!